نوروز ۱۴۰۴ برای بیش از ۱۰۰۰ دانشآموز با تجربهای متفاوت آغاز شد؛ بوتکمپ مطالعاتی نوروزی، به راهبری مهندس بهروز نظری، فرصتی شد تا تعطیلات به مسیری برای رشد، تمرکز و پیشرفت تبدیل شود.
هر روز از ساعت ۶ صبح، شرکتکنندگان در فضایی منظم و پرانرژی (چه حضوری و چه آنلاین) در کنار هم به مطالعه میپرداختند. حضور گروهی، فضای رقابتی مثبت و نظارت دقیق، این ساعتهای صبحگاهی را به یکی از مؤثرترین بخشهای روز تبدیل کرد.
اما ماجرا به همینجا ختم نمیشد؛ ظهر هر روز، نوبت به جلسهی پرسش و پاسخ مشاورهای میرسید. جایی که دغدغهها، سوالات برنامهریزی و مسیر درسی بچهها با راهنماییهای مستقیم مهندس نظری پاسخ داده میشد.
دستاورد هایی که با شرکت در اردو بچه ها به دست اوردن
با شرکت در اردوی نوروزی به چه دستاوردهایی رسیدن؟ و چه تغییراتی کردن؟